Tuesday, April 18, 2017

berjaya turun berat badan

Alhamdulillah.
Dah 18 April 2017, genap 2 bulan tak makan nasi.. Apatah lagi kek,ice cream,keropok,makanan segera atau air bergas...
Malam kalau lapar saya hanya makan buah, itupun yang tidak menpunyai kandungan gula yang tinggi...
Dah masuk 6bulan saya amalkan makan malam sebelum jam 7. Jam 6petang biasa dah makan malam.. Saya amalkan senaman sekurang kurangnya sejam sehari pada hujung minggu dan curi masa 30minit setiap hari...
Sepanjang 2 bulan saya amalkan tidur yang cukup, sekurang kurangnya 8jam sehari...
Saya telah berjaya kurangkan berat saya sebanyak 10kg, badan saya rasa sihat dan bertenaga... Hubungan dengan keluarga dan kawan kawan pun lebih baik...
.....

Saya tak tau sapa punya status ni.. Saya saja nak share terima kasih sudi baca.
Sambil share ni saya tengah pikir boleh ke buat mcm ni.. 2bln 10kg. Sambil mulut mengunyah..Hahahahahaha
😎😎😂😜😜😜😜😜

No comments:

Post a Comment