Monday, August 27, 2018

pasang lagi satu

Dgn rendah diri, saya ingin mmaklumkn ssuatu.. insyallah klu xde aral melintang saya akn *memasang* lg satu.. dh lama saya pendam hasrat dan keinginan ini, namun br kali ini lah saya brpeluang utk mghebahkn..

Saya rsa.. kali ini saya pun dh brsedia dan syukur alhamdulillah isteri dan anak2 pun tiada halangan utk saya meneruskan niat suci ini. Segala persiapan telah pun diatur dan berharap akn berjalan dgn lancar.. aamiin!

Oleh itu.. skiranya tuan/puan berkelapangan pd bsok hari brsmaan 28 Ogos 2018 utk turut sma dgn saya memasang bendera kebangsaan kita *Jalur Gemilang* di perkarangan rmh masing2..
😁😁😁😁😁

Yg pertama saya dh pasang kat pintu msuk dpn rmh. . . . . . .
☺☺☺☺☺

🇲🇾 _*Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang ke-61*_

#NegarakuSehatiSejiwa

No comments:

Post a Comment