Friday, July 27, 2018

pakcik power

Jgn lupa nanti Malam Lihat TV  3 hari ini.... jam 10:30 malam ini
Kejadian di depan Hotel Emas Tawau ... Seorang Polis Berpangkat Inspektor betumbuk dengan Seorang Pegawai Penjara gara-gara cermin sisi kendaraan mereka saling bergesek…!!
Keduanya Berpakaian Seragam lengkap terlibat adu mulut kemudian memanas sehingga masing-masing bersiap mencabut senjata.
Tetapi sebelum terjadi tembak-menembak, Seorang Pakci yg bekerja sebagai security di Hotel Emas dengan berani mengambil tindakan, demi menyelamatka orang2 dari Peluru Sesat.
Security tersebut meleraikan pertelingkahan tersebut tetapi Polis dan pegawai penjara tersebut tetap memanas ...sampai akhirnya Pakci Security tersebut tidak dapat menahan Emosi dan secara Berani menampar ke dua2 tersebut.
Setelah tindakan Security tersebu Akhirnya keduanya tersebut Terdiam dan Masing masing Pergi Meninggalkan Tempat Kejadian.
Wartawan TV3 yang berada di Tempat Kejadian Langsung Mewawancarai pakci itu yang telah dikelilingi orang2 di sekitar hotel tersebut dan menanyakan keberaniannya menampar Anggota Polis dan pegawai Penjara berpangkat tinggi.
Dengan tenang Security itu menjawab:

“Mereka Berdua itu Anak saya, dari Kecil lagi kalau tidak Ditampar tidak mau dorang Berhenti Begaduh….!!!!!!

Serius betullah bah membaca.. 😀😀

Kopi mana kopiiii....☕☕☕ kopinya😜

No comments:

Post a Comment