Friday, January 27, 2017

Cara nak halau jin

*Cerita ceriti*

kerana xtahan dgn sikap isteri nya yg kuat membebel dan suka marah2... Pak Ajis telah menolak isterinya ke dlm perigi buta.....baru aman hidup aku...kata Pak Ajis ..Tapi bila waktu mlm ,Pak Ajis rasa sunyi,maka dia pun pergi lah ke perigi buta dan mencampakkan seutas tali sambil berkata...naik lah isteriku aku amat merinduimu..

tetapi yg naik bukan lah isteri nya..terapi org tua berambut kusut ...maka Pak Ajis pun bertanya...''siapa kau..? mana isteriku..? maka org tua itu pun menjawab..." aku lah jin ...isteri mu ada di bwh...

Pak Ajis pun bertanya lagi...mengapa kau yg naik...mengapa bukan isteri ku...
maka jin itu pun menjawap."aku xtahan leteran isterimu kerana itu aku naik.....

#kalau isteri kuat berleter...biarkan..
nanti ...jin atau hantu takut nak duduk kat rumah kita.....hehehehe

No comments:

Post a Comment