Thursday, July 23, 2015

MEMOHON UTK TINGGALKAN GROUP wasap

MEMOHON UTK TINGGALKAN GROUP.

Merujuk kpd perkara di atas.Saya selaku member group ini terpaksa tinggalkan group atas sebab2 tertentu yg tidak dapat sya nyatakan di sini. Sebelum saya meninggalkan group saya ingin mengambil kesempatan utk menyampaikan sepatah dua kata.Ingin saya sampaikan jutaan terima kasih kpd group admin yg add saya dlm group ini sejak group ini ditubuhkan.Tidak lupa juga kpd ahli2 group yg selama ini menjadi penghibur dan teman sejati tatkala saya kesunyian.Saya amat terharu dgn layanan mesra anda semua.Gurau senda anda tidak mungkin saya lupakan.Amat berat hati ini utk meninggalkan group dan anda semua.Namun saya terpaksa juga mengambil keputusan ini yg sdh seminggu bermain dlm fikiran saya.Saya harap kawan2 semua dpt terima dgn ketiadaan saya dlm group ini kelak.Janganlah bersedih kerana setiap pertemuan itu  ada perpisahan...😓 😓 😓

Kenyataan di atas merupakan contoh karangan pendek SPM 2015 untuk diringkaskan semata mata utk perkongsian bersama, sekian, terima kasih... 😎

No comments:

Post a Comment