Monday, July 13, 2015

Kalau programmer beraya

Saya bukannya PROGRAMMER yang mampu PROGRAM kan kemaafan dalam diri anda semua. Tapi tak salah rasanya kalau saya INPUT kan ucapan SELAMAT HARI RAYA kepada anda2 semua dengan harapan ianya akan di-PROCESS didalam CPU anda supaya memperoleh OUTPUT kemaafan dari anda semua... saya juga memohon agar salah silap DATA saya sebelum ini di-FORMATkan dalam STORAGE anda, tidak kiralah didalam HARDISK mahupun RAM, bukan apa takut nanti kalau tak FORMAT DATA tu akan membentuk VIRUS yang boleh menjejaskan PERFORMANCE anda dimasa akan datang...
SAVElah ucapan MAAF ZAHIR BATIN saya ini didalam MAIN MEMORY anda yang bersaiz kurang dari 1GB , kalau boleh SETUP kan PASSWORD supaya tiada anasir luar yg boleh HACK dan menjejaskan CONNECTION antara kita ... jangan SAVE dalam PENDRIVE, takut nanti hilang, at least kalau dalam MAIN MEMORY dia akan kekal PERMANENT. Insyallah... SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN !!!
#ucapanRayaBudakProgramming

No comments:

Post a Comment